Nytt år, nya idéer – välkommen till Inspirationskatalog för körlivet!

Inspirationskatalog för körlivet är skapad för härliga samarbeten med det professionella musiklivet! Här hittar du bland annat Malena Ernman, Tina Alin, Anders Widmark, Henrik & Magnus Rongedal, Solala, Karin Rehnqvist och många fler artister, dirigenter, sångpedagoger, musiker, tonsättare, föreläsare, arrangörer, koreografer och sångare. Välkommen in!

Ta del av Inspirationskatalog för körlivet här.

Är du professionell aktör som vill finnas med i Inspirationskatalogen? Välkommen att fylla i dina uppgifter i detta formulär. Vi behöver också en bild på dig för att du ska kunna komma med i katalogen, bilden mailar du till kansli@sverigeskorforbund.se

Du behöver också vara medlem i Sveriges Körförbund. Är du inte medlem i förbundet men vill finnas med i katalogen så anmäl ditt medlemskap här.