Sensus i samarbete med Sveriges Körförbund Team Norr bjuder in till Work Together Festival i Lycksele!

Lördag 4 och söndag 5 maj går festivalen av stapeln i Lycksele, med ett fullspäckat program för dig att ta del av!

Artister som Frida Green, Sonja Aldén och Soul Children gästar festivalen och förutom härliga konserter ges workshop för körsångare med bland annat körprofilen Peder Karlsson, tidigare medlem i The Real Group.

Festivalen hålls i Biosalongen i Medborgarhuset och i Lycksele kyrka.

För mer information gå in på hemsidan som kommer uppdateras inom kort: www.worktogetherfestival.com (klicka på Lycksele)

Har du frågor? Kontakta Markus Nyström, Sensus, på mail markus.nystrom@sensus.se eller Åsa Lindström, Sveriges Körförbund, på asa.lindstrom@sverigeskorforbund.se

Välkommen!