Folkspel

Det är inte enbart idrottsföreningar som säljer lotter. Samtliga körer som är anslutna till Sveriges Körförbund har möjlighet att sälja Folkspels lotter:

Sverigelotten
Sverigelotten kostar 25 kr och upp till 11 kr per såld lott går direkt till den säljande kören. Sverigelotten Premium har en högvinst om hela 50 miljoner. På Sverigelotten premium tjänar föreningen hela 20 kronor per såld lott.

BingoLotto
Det är svårt att tänka sig ett lättare sätt att förbättra körkassan på än att sälja just BingoLotter. 15-18 kr (på en 50 kr-lott) samt det dubbla för en 100 kr-lott går direkt till den säljande kören.

BingoLottos Julkalender
Tjäna 50 kr per kalender med BingoLottos Julkalender. Den som köper lotten kan vinna 1 miljon direkt på skrapet och har chans på FärgFemman varje dag. Julkalendern är föreningarnas bästa förtjänstskapare. Den vinstrika kalendern är gjord i ett smart och behändigt skraplottsformat, vilket för att den är enkel att sälja och lätt att handtera.

Du är när som helst välkommen att kontakta Folkspel.

Folkspel Kundcenter
431 24 Mölndal

Fax: 0771-460 460
E-post: info@folkspel.se

Mer information finns på Folkspels hemsida www.folkspel.se.