We Are Voice

Håll igång din körverksamhet med det digitala verktyget We Are Voice - fri tillgång för dig som är medlem hos Sveriges körförbund

I dessa tider av isolation då körrepetitioner och konserter ställs in så vill vi hitta ett digitalt sätt för oss alla att fortfarande kunna sjunga och hålla igång körverksamheten. Därför kan ni ta del av hundratals körarrangemang på ett smidigt sätt i We Are Voice-appen. Spelaren separerar stämfiler och presenterar dem tillsammans med text och noter. Du kan också enkelt ladda upp dina egna arrangemang och dela med din grupp.

Så här kommer du igång:

- Ladda ner We Are Voice appen och registrera dig.
- Slå in den koden JUSU och ansök om medlemskap. Du får då tillgång till musiken och löpande information.
- Skapa en grupp för er kör och bjud in alla medlemmar. Kom ihåg att alla körmedlemmar också behöver vara med i gruppen Sveriges körförbund för att få tillgång till all musik.

Som körledare kan du ladda upp er egen repertoar och dela den med din grupp, eller ta del av det innehåll som redan finns i We Are Voice musikbibliotek.

Till höstterminen kommer du få ta del av erbjudanden från Sveriges körförbund om hur du kan fortsätta att använda We Are Voice.

Har du frågor om hur man startar eller söker till grupper, eller hur du själv laddar upp din musik - se videoguider här: wearevoice.se/sv/guider eller maila We Are Voice på kontakt@wearevoice.se