Ny medlemsförmån: Rabatt på resor!

Som medlem i Sveriges Körförbund har du nu en väldigt fin rabatt på resor hos BIG Travel och Resecentrum. Rabatten gäller på flyg, hotell och hyrbil. Och självklart hjälper de även till med körresan och ger ett bra pris för hela kören.

När du bokar en resa för minst 3 000 kronor får du 300 kronor i rabatt. Kostar den minst 5 000 blir rabatten 500 kronor. Detta gäller bokningar via nätet (ej charter). Kontakta Sveriges Körförbund kansli för att få rabattkoden du ska använda vid bokningen! (Det är enkelt att boka via nätet, men om du ändå fastnar och behöver hjälp, så går du inte miste om rabatten för det.)

Vill du boka resa för hela kören ringer du körförbundets kontakt, Mark Edwards på 040-62 50 801. Du kan också besöka någon av BIG Travels och Resecentrums 34 butiker runt om i landet. Ni får skräddarsydd offert med ett förmånligt pris för hela gruppen.

BIG Travel grundades 1983 och erbjuder all typer av resor: privat-, affär- grupp- och konferensresor. Numera ingår även Resecentrum i kedjan.

De bokar även tågresor. Varför inte testa dem inför Körkraft 2018 till exempel?