Medlemmar får prova We Are Voice-appen gratis!

We Are Voice har nu lanserat fullversionen av We Are Voice-appen för körsångare.

Syftet med appen är att ge körer och körsångare flera användbara verktyg, att ge tillgång till bra körrepertoar, förenkla kommunikationen mellan körer och körsångare och mycket annat.

– Vi tycker att det är verkligt spännande att We Are Voice har utvecklat denna app, som vi tror kan förenkla tillvaron mycket för körer och kan betyda mycket för utbytet mellan olika aktörer i Körsverige, säger Kerstin Fondberg, förbundsdirektör i Sveriges Körförbund som samarbetar med We Are Voice.

Medlemmarna i Sveriges Körförbund får nu möjligheten att testa denna app gratis ända fram till hösten 2018 (ordinarie pris är 49 kronor per månad)!

Erbjudandet gäller även för personer och körer som blir medlemmar i körförbundet senast i maj 2018.

Appen laddar man ner på wearevoice.se. För att ta del av erbjudandet mailar man sina kontaktuppgifter till kontakt@wearevoice.se. Är man körledare så kan man även gå in på wearevoice.se/conductors. Läs mer om musiktjänsten wearevoice.se/app