Exklusivt musikalerbjudande till Sveriges Körförbunds medlemmar!

Nu är Så som i Himmelen tillbaka efter vårens braksuccé. Missa inte en unik körkväll söndag den 13 oktober!

Njut först av musikalen och upplev därefter ett samtal på scenen med huvudrollsinnehavarna Malena Ernman och Philip Jalmelid, teaterchefen Vicky von der Lancken samt kompositören Fredrik Kempe som skrivit musiken.

Eftermiddagen avslutas med ”Allsång” genom att man sjunger ett stycke ur musikalen tillsammans med Malena Ernman. Noter kommer finnas tillgängliga i appen We Are Voice i god tid innan. Moderator är Martin Rollinski, artist och vd för We Are Voice.

Tycker man om körsång så ska man inte missa detta unika tillfälle!

I specialevenemanget ingår matinéföreställning av Så som i Himmelen den 13 oktober kl 15.00, fri garderob, dryck (välj bland vin, öl, alkoholfritt) och snacks i pausen.

Pris för Sveriges Körförbunds medlemmar 850 kr (ordinarie pris 925 kr).

Boka din biljett i kategorin ”Körkväll – specialevenemang Kategori A. Boka biljett här: Tickster

För att få din medlemsrabatt använd koden: sjunga

MUSIKALEN SÅ SOM I HIMMELEN
Sedan premiären i september förra året har musikalen Så som i Himmelen haft hela 148 slutsålda föreställningar och över 170.000 biljetter är sålda. Våra folkkära skådespelare har mötts av skratt, gråt och stående ovationer varje förställning. Kritikerkåren är enig med 5:or i betyg och med ord som”Absolut världsklass” (Aftonbladet), ”Suverän musikal” (Expressen), ”Befriande humor” (SvD) och ”Mästerverk” (På Scen). Nu går vi in på den sista säsongen med nypremiär den 12 september på Oscarsteatern.

Redan efter premiären av Så som i Himmelen i höstas var succén ett faktum, den älskade filmen Så som i Himmelen hade blivit nyskriven musikal och i två säsonger har nu Oscarsteatern fyllts till sista plats kväll efter kväll med en publik som aldrig vill sluta applådera och en enig kritikerkår har hyllat den hjärtevärmande föreställningenmed ord som ”Absolut världsklass” (Aftonbladet), ”Suverän musikal” (Expressen), ”Befriande humor” (SvD) och ”Mästerverk” (PåScen).

I huvudrollerna ser vi musikalvärldens nya stjärnskott Philip J, världsartisten Malena Ernman, folkkäre Morgan Alling, skådespelarna och musikalstjärnorna Anders Ekborg, Sofia Pekkari och Christopher Wollter, den nya talangen Tuva B Larsen m fl samt en stor orkester och ensemble, i regi av Markus Virta. Läs mer: http://www.sasomihimmelen.se/