Välkommen till en digital workshop i scenisk kör med Anci Hjulström!

Efter förra årets succé med digital workshop i scenisk kör bjuder Sveriges Körförbund Team Norr åter igen in till webbinarium i scenisk kör med sångerskan, musikregissören och körinspiratören Anci Hjulström. Fortsätt att fylla på med inspiration och glädje!

Vad? Scenisk kör – Om scenisk musikalisk kommunikation, om kroppsspråk och om den närvarande rösten. Föreläsning, samtal och praktiska övningar på temat scenisk kör (Läs Ancis presentation av webbinariet i dokumentet nedan).

För vem? Körsångare från Västerbotten och Norrbotten. Enstaka sångare såväl som hela körer.

När? Onsdag 4 maj kl. 18.30-21.00.

Var? Digitalt via Zoom. Ni deltar i grupp eller individuellt med dator/mobil eller liknande med internettillgång. Ni får länken i god tid innan per mejl, när ni har anmält er.

Deltagaravgift? Gratis för medlemmar i Sveriges Körförbund. 200 kr för icke-medlemmar och då ingår medlemskap under 2022! (Naturligtvis kan du delta utan att bli medlem också, om du föredrar det). Obs! Avgiften är per person. Begränsat antal platser – först till kvarn!

Anmäl dig här: ANMÄLAN

Har du frågor? Kontakta Pernilla.fagerlonn@sverigeskorforbund.se, asa.lindstrom@sverigeskorforbund.se eller lizette.raberg@sverigeskorforbund.se

Vänliga häsningar från Team Norr,

Pernilla Fagerlönn