Upplev scenkonst i världsklass på bio

Live på bio! Nu har du som medlem i Sveriges Körförbund möjlighet att ta del av scenkonst i världsklass på bio till rabatterat pris – 10% rabatt.

Upplev fantastiska föreställningar på din lokala biograf – med stor bildduk och surroundljud. I höst och vinter visar Live på bio guldkorn som Karl-Bertil Jonssons julaftob från Scalateatern, julbaletternas julbalett Nötknäpparen från Bolsjoj, La traviata från Kungliga Operan och en nyårskaramell i form av Nyårskonserten från Berlinfilharmonikerna. Paxa plats på första parkett på din biograf! Läs mer om hela utbudet på www.livepabio.se.

Man bokar biljett via respektive biograf. För att få rabatten uppger du bara att du är medlem i Sverige Körförbund när du köper biljetten i kassan. Har du frågor om biljettbokningen så kontaktar du din biograf direkt.

Ps. Rabatten gäller ej på föreställningarna från Metropolitan Opera.