Kom på workshopen Rösten & Hela Du

RÖSTEN & HELA DU – en workshop för Sveriges Körförbunds medlemmar den 11/11 2017.

Sveriges Körförbund erbjuder sina medlemmar chansen att delta i en workshopdag där du som körsångare i samklang med andra får arbeta med rösten och kroppen via ditt öppna sinne, med glädje och sväng som förtecken. Vi blandar och ger av olika övningar, improvisation, jazz och stämsång tillsammans med Elisabeth Melander, jazzsångerska, lektor och grundare av Jazz- och Rocklinjen på musikhögskolan i Malmö och Anna Hiltunen, med över 25års erfarenhet av körsång i varierande genrer som jazz, gospel, pop och rock.

Tid: Lördag den 11 november kl: 09:45 – 16:00
Plats: Musikhögskolan Malmö Ystadsvägen 25, 214 45 Malmö
Pris: Gratis för medlemmar – icke medlemmar: 200kr
Tag med: Lunchlåda, Liggunderlag, Vattenflaska
Anmälan: Körvis om ni är flera från kören som vill gå, annars enskilt senast 1 november till Emma Eriksson på emma.eriksson@sverigeskorforbund.se

Obs: Kom ihåg att uppge vilken stämma ni sjunger samt vilken kör ni tillhör alternativt är enskild medlem. Är ni inte medlem i Sveriges Körförbund – uppge det i anmälan.

Platsantalet är begränsat till 60st så skynda att anmäla er!

Vid eventuella frågor var vänlig kontakta Emma Eriksson på emma.eriksson@sverigeskorforbund.se

Varmt välkomna!